dimarts, 14 de juny del 2016

Valoració personal: Judit

Barcelona és considerada una de les millors ciutats del món i per mi és la millor sense dubte. El seu mosaic de cultures, de parles, de llums i de colors fan que sigui una ciutat cosmopolita, una ciutat única. A mi m’encanta Barcelona, n’estic molt orgullosa de poder-la conèixer, explorar-la i gaudir-la. Per tant, és pot dir que aquest crèdit ha sigut un èxit per mi, m’ha agradat moltíssim. He après milers de coses i sobretot he après a valorar la meva ciutat per la seva història, per un passat ple de cultura i de fets.

Un altre cosa molt important que també he après en tots aquests dies de treball, han sigut llocs nous, llocs que ja havia estat o vist abans però no s’havia ni que eren, ni la seva història. Jo m’he arribat a sorprendre bastant en tot el que he conegut. He gaudit molt caminant pels carrers de Barcelona.


La finalitat de tot aquest treball era conèixer molt més la meva ciutat, i ha funcionat. Estic molt contenta del nostre resultat del bloc, del nostre treball i del meu grup. A part de treballar ens ho hem passat molt bé juntes i això és el més important. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada